معرفی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری

 

  • در سال های اخیر با توجه به تدوین و ابلاغ سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ و تجربیاتی که از گذشته به دست آمده، همچنین ویژگی های خاص برنامه های توسعه کشور و ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری توسط مقام معظم رهبری، دولت با بازنگری اقدامات انجام شده در حوزه تحول اداری، ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری را تدوین و ابلاغ نموده که در این ۱۰ برنامه بطور کامل دستیابی به اهداف متعالی نظام در سند چشم انداز و برنامه توسعه را دنبال کرده است.
    از همین رو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در راستای سیاست های کلی نظام اداری و با توجه به جایگاه و اهمیت این وزارت در ارتقای سلامت و بهداشت جامعه در سال ۱۳۹۶ بر اساس بازنگری ساختار تشکیلاتی، اقدام به تاسیس و راه اندازی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در دانشگاه های علوم پزشکی نموده است تا در راستای اجرای برنامه های تحول اداری، بصورت منسجم و نظام مند، سیاست های وزارت متبوع را پیگیری و اجرا نمایند. بر همین اساس، مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز کار خود را در قالب یک مدیریت مستقل آغاز نموده است.
  • این مدیریت در قالب 3 گروه و  یک واحد تخصصی به شرح ذیل اهداف خود را در دانشگاه دنبال می نماید.
  • 1-   گروه مهندسی سازمان
    2-
      گروه مهندسی مشاغل
    3-
      گروه سیستم ها و روش ها
    4- واحد تحول اداری

 

 

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.