شرح وظایف واحد تحول اداری ( مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری):
- بستر سازی ، نیازسنجی و برگزاری دوره های عمومی و تخصصی آموزش مدیران با همکاری مدیریت منابع انسانی و همکاری بین بخشی سازمان مدیریت و موسسه آموزش عالی (معتمد)
- مشارکت و نظارت بر بروز رسانی بانک اطلاعات مدیران سلامت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
- هماهنگی و مشارکت در برگزاری کانون ارزیابی شایستگی مدیران قطب 4 جنوب غرب کشور با همکاری مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت
- مشارکت در فرآیند ارزیابی شایستگی و توانمندی های مدیران با برگزاری دوره تربیت ارزیاب توسط ارزیابان منتخب وزارت
- مشارکت و تعامل مستمر با گروه مهندسی مشاغل جهت انتصاب واجدین شرایط انتصاب به پست های مدیریتی پایه و عملیاتی
- مشارکت در برگزاری کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام و مصاحبه تخصصی
- انجام مطالعات و تحلیلهای علمی درزمینه ارتقا و اصلاح نظام اداری
- مشارکت فعال در تدوین پایش و نظارت بر اجرای برنامه عملیاتی مشترک و اختصاصی واحدهای تابعه معاونت توسعه مدیریت و منابع.
- مشارکت فعال در تدوین و نظارت بر اجرای دقیق برنامه عملیاتی مشترک مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه مطابق با شاخص های عملکردی اعلامی از سوی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت
- تهیه گزارش عملکرد به صورت دوره ای و ارسال به مسئولین مربوطه
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: