شرح وظایف واحد تحول اداری ( مدیریت توسعه  سازمان و تحول اداری):

 

  • بستر سازی ، نیازسنجی و  برگزاری دوره های عمومی و تخصصی آموزش مدیران با همکاری مدیریت منابع انسانی و همکاری بین بخشی سازمان مدیریت و موسسه آموزش عالی (معتمد)

 

  • مشارکت و نظارت بر بروز رسانی بانک اطلاعات مدیران سلامت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز

 

  • هماهنگی و مشارکت در برگزاری کانون ارزیابی شایستگی مدیران قطب 4 جنوب غرب کشور با همکاری مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت

 

  • مشارکت در فرآیند ارزیابی شایستگی و توانمندی های مدیران با برگزاری دوره تربیت ارزیاب توسط ارزیابان منتخب وزارت

 

  • مشارکت و تعامل مستمر با گروه مهندسی مشاغل جهت انتصاب واجدین شرایط انتصاب به پست های مدیریتی پایه و عملیاتی

 

  • مشارکت در برگزاری کانون ارزیابی شایستگی نیروهای جدید الاستخدام و مصاحبه تخصصی

 

  • انجام مطالعات و تحلیل‌های علمی درزمینه ارتقا و اصلاح نظام اداری

 

  • مشارکت فعال در تدوین  پایش و نظارت بر اجرای برنامه عملیاتی مشترک و اختصاصی  واحدهای تابعه معاونت توسعه مدیریت و منابع.

   

  • مشارکت فعال در تدوین و نظارت بر اجرای دقیق برنامه عملیاتی مشترک مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری دانشگاه مطابق با شاخص های عملکردی اعلامی از سوی مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت 

 

  • تهیه گزارش عملکرد به صورت دوره ای و ارسال به مسئولین مربوطه